Back to work!

Haihai hier weer een nieuwe week!

24 Juli: Back to work! Men wat een ramp om 7 uur ging de wekker en ik had zo geen zin om er uit te gaan. Mijn benen deden nog steeds zeer dus heb ik de dag vooral zittend door gebracht.de rest van de dag een beetje gerommeld zodat ik niet in slaap zou vallen. ’s Avonds tosti’s op en door naar bed.

25 Juli: vandaag was een werkelijk een bank hang dag. En na een tijdje kwam G bij me zitten wat dus nog nooit gebeurd was en het gekste was nog hij heeft meer dan een uur gezeten. Allemaal niet zo heel erg maar hij was redelijk warm en moe en at niet veel dus ik dacht o godd die gaat ziek worden maar het viel mee. Na een flesje juice voelde hij zich weer een beetje beter en werd die weer ondeugend. nog even met mama geskyped om te kijken hoe het met de corso wagen ging. ‘s avonds spaghetti met gehaktballen op en met Anika besproken wanneer we een aantal dingen gaan boeken voor onze laatste 2 maanden. En ik heb een aantal mogelijke routes bekeken en opgezocht. En daarna weer vroeg naar bed

26 Juli: vandaag had G een kak dag. Dat betekent 300 keer een schone onderbroek aan omdat die het vertikt om op de wc te poepen. Na 3 onderbroeken heb ik hem 20 minuten op de wc laten zitten janken tot die eindelijk klaar was. ’s Middags nog even naar de routes gekeken en daarna de kids gehaald en spelletjes gespeeld. ’s Avonds niet zo veel gegeten geen honger en het was een zoek het uit dag dus ik heb een appel op. Daarna nog met Anika geskyped voor onze laatste 2 maanden en na een uur Melissa in de groep gegooid dus gezellig met z'n 3e geskyped en daarna door naar bed.

27 Juli: 7 uur ging de wekker weer maar ik had echt geen puf om mijn bed uit te komen. Om kwart over 7 eindelijk de moed gevonden om er uit te gaan en de kids klaar gemaakt voor vertrek. Na het weg brengen G klaar gemaakt voor Lollipop lands en hop de auto in. Na anderhalf uur op een stoel te hebben gezeten in lollipop lands opweg naar huis worden we gebeld door A haar school. A heeft een bal voor der hoofd gehad en is duizelig dus wil naar huis. Wij naar huis de auto uitgepakt en ik weer de auto in om A en ook gelijk E maar op te halen. 2 formulieren verder mochten ze eindelijk mee naar huis. Daarna niet veel meer gedaan. ’s Avonds een of andere quiche op als avond eten die ik niet zo lekker vond en nog even aan de route gewerkt en daarna weer door naar bed.

28 Juli: vandaag weer een normale dag dus 7 uur de wekker en school routine. Verder een beetje dingen opgezocht die ik echt wil zien tijdens mijn reis hier en om 3 uur de kinderen weer opgehaald. Daarna samen met de oudste 2 de was op gevouwen na veel zeuren en roepen gingen ze toch maar helpen. ’s Avonds pizza gegeten en daarnaa naar Anika gegaan met de auto. Paar dingen voor onze rond reis geregeld en de Camper geboekt!!! En daarna naar bed.

29 Juli: rustig ochtendje samen gekeken naar mogelijke routes. Om half 10 de auto in gestapt naar Belconnen. Natuurlijk even naar Max Brenner geweest en daarnaa opzoek geweest naar een land kaart/ wegenboek. Niet gevonden maar wel een uitvouw landkaart dus dar moeten we maar een begin mee maken. Daarna Anika weer thuis afgezet en ben ik naar huis gegaan. Thuis even op bed gelegen want ik had weer koppijn en ’s avonds een broodje en een appel op en optijd naar bed.

30 Juli: vandaag een leuk dagje. Eerst uitgeslapen tot 9 en daarna werd E gezegd dat ze haar frozen jurk aan moest trekken dus dat deed ze maar ze wist niet waarom. Om 12 uur de auto in gestapt naar Tuggeranong om naar de bioscoop te gaan. En welke film gingen we kijken?? Frozen sing a long nu zal ik jullie vertellen ik heb meer mee zitten zingen dan dat E want haar mond ging alleen maar open voor popcorn. Toen we thuis kwamen ben ik mijn kamer in gedoken en heb ik niet veel meer gedaan. ’s Avonds een deegtaart met kip en mais erin gegeten en chocolade pudding/cake als toetje en daarna naar bed gegaan.

ik ga vanaf nu niet meer iedere week posten omdat elke dag dezelfde routine heeft en er niet echt iets heel bijzonders gebeurt. maar uiteraard houd ik jullie wel op de hoogte van leuke dingen of tripjes die ik mee maak maar dat zal niet wekelijks gebeuren.

Groetjes!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!