tijd voor VAKANTIE!!

Hallo allemaal,

Vandaag is het toch echt zo ver.. Mijn laatste dag als au pair is aan gebroken. Morgen vroeg om half 10 stap ik samen met Anika de bus in richting Sydney om onze 9 weken wel verdiende vakantie te beginnen. Ik heb de afgelopen 9 maanden veel ervaring opgedaan en een hoop geleerd.

De komende 9 weken kunnen jullie mij volgen via Polarsteps waarvan ik de link op mijn Facebook zal zetten. Voor de gene die geen Facebook hebben maar mij wel willen volgen kunnen natuurlijk even een reactie achterlaten en dan zal ik de link toesturen. Ook zullen er verschillende foto's en filmpjes voorbij komen op Instagram, Snapchat en Facebook zelf natuurlijk. Voel je niet geneigd om je op al deze 3 sociaal media aan te melden grotendeels zal op de zelfde foto's neer komen. Ook gaan wij proberen elke week een vlog op YouTube te zetten, de link van mijn kanaal staat ook op mijn Facebook maar is ook via YouTube zelf te vinden.

Dank je wel en veel plezier met mee genieten van onze 2 weken cruise en 7 weken roadtrip!

Tot over 9 weken!!

Reacties

Reacties

Joke Menger

Ha Helga
Wat heerlijk voor jullie om nog zo'n lange tijd te kunnen reizen. Geniet er van en ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Pas goed op elkaar. Liefs van mij?

Geurie

Zo dan zit het er bijna alweer op meis.
Fijn nu lekker genieten van de wel verdiende vakantie samen.
Geniet van het mooie land.
Tot over 9 weken in ons kikkerlandje dan kunnen we weer knuffelen ???

Astrid

Een jaar is zo om, heel veel plezier op reis en dat je maar heel v eel moois mag zien onderweg. Al zit dat wel goed, groetjes !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!