144 dagen

Jullie zullen nu wel denken wat 144 dagen???? nou dat zal ik jullie vertellen.

Precies 144 dagen geleden zetten ik voor het eerst 1 stap in mijn host gezin. En over precies 144 dagen zal ik afscheid nemen van mijn gezin om vervolgens mijn weg door Australië per camper te gaan vervolgen. 144 dagen, sommige gingen heel snel en sommigen ook heel langzaam. Ik had een hele goede start tot dat de pubers dachten ‘laten we Helga is gaan uitproberen.’ Natuurlijk waren dat niet alleen de tieners maar ook de jongste 2 waren zo nu en dan niet te genieten of te sturen. Nu het eind van het schooljaar in zicht is komt de vermoeidheid er uit en is bijna de hele familie ziek of ziek geweest. Ik ben er gelukkig met een kleine keel ontsteking vanaf gekomen maar de ziekte kiemen zweven nog steeds rond dus ik roep niet te hard.

met nog 3 en halve week school te gaan komt ok de zomer in zicht. nu hoor ik jullie denken 'oh nee de zomer.' en 'hoe warm gaat dat worden dan?' ook dat zal ik jullie vertellen. als we geluk hebben blijven we vooral rond/boven de 30 en hebben we een paar dagen van boven de 40. maar het weer kunnen we niet sturen dus het kan ook maar zo warmer worden dus dat zien we vanzelf.

En dan.... nog 144 dagen te gaan, nouja niet helemaal want mijn ouders komen natuurlijk drie weken waarvan ik ook 2 weken vakantie heb en dus gaan we gezellig met z'n 3e kerst en oud en nieuw vieren. En ga ik natuurlijk nog van alles laten zien.

Over precies 144 dagen zal ik samen met Anika in de bus naar Sydney stappen om onze road trip te gaan beleven. Maar voor nu nog even genieten van de tijd die ik in mijn gezin heb en aftellen naar de komst van papa en mama!

Groetjes Helga!!

Reacties

Reacties

Mama

Wij kijken er ook naar uit jou weer even te knuffelen.

Joke

Ondanks dat je ook moet werken is het toch een fantastische ervaring. En dat mooie weer is een cadeautje. Hier is het grijs en regenachtig.
Heerlijk dat je ouders komen. Heel veel plezier samen. Groetjes.

Astrid O

Gaat snel Helga, voor je het weet is het zover. Wij krijgen het hier langzaamaan kouder, het is vroeg donker en zeker geen zomer. Sterker nog, maandag Pietenfeest ;-) . Heel misschien kunnen we de komende winter nog een keer schaatsen terwijl jij van een ijsje geniet, hebben we allemaal ijs. Heel erg leuk dat je je eigen "Eckse miensen" nog op bezoek krijgt. Groetjes uit Eck.

Marja

Wat gaat dat snel, al weer 144 dagen weg. Voor je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje. Dus gewoon nog lekker gaan genieten. Natuurlijk over 3 weken met je pa en ma. Maar later ook zeker tijdens je rondreis. Geniet! Plezier! Fantastische herinneringen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!