bruiloft, jarig en 106 dagen down under.

Hallo allemaal!!

vandaag mijn eerste blog als 19 jarige. het is al weer 15 dagen geleden maar er komen nog steeds kaartjes binnen. 

16 dagen geleden was het een bijzondere dag voor mijn 'oom' en 'tante'   want jhaa ome wilco en Wilma gingen dan eindelijk hun grote dag beleven. gelukkig kon ik er toch een beetje bij zijn via Skype en dat gebeurde dan ook zeker met de nodige traantjes. 

niet veel later was het mijn dag. de dag dat ik 19 werd. aangezien ik op dat moment 8 uur voor liep qua tijd had ik al de nodige felicitaties gehad en deden Wilma en Cindy een wedstrijdje wie het eerste was (wisten ze zelf alleen niet  ). daarna ben ik al snel genoeg alsnog in slaap gevallen. zoals jullie waarschijnlijk wel weten is uitslapen met kinderen niet te doen, zelfs niet als je jarig bent. dus hup om half 8 het bed maar uit en de laptop weer aan geslingerd want om 8 uur was het mijn dag in Nederland. ondanks dat vele nog op het feest van Wilco en Wilma waren, waren ze mij natuurlijk niet vergeten en kreeg ik om 12 uur (nl) een telefoontje van mama. maar iedereen die de telefoon zag kon het niet laten om gefeliciteerd te schreeuwen    daarna ben ik gezellig met mijn host mam naar het winkelcentrum gegaan om vervolgens naar de chocolade bar te gaan    na een lading chocola nog een rondje gelopen en toen terug naar huis. daar was ik nog geen 5 minuten binnen en kreeg ik 5 kaartjes in mijn handen geduwd. van elk kind 1 en van mijn host ouders een kaart en het cadeau. aangezien ik geen normale goede camera mee had. heb ik dus een camera gekregen want jaa je kan toch niet alleen maar foto's met je telefoon maken!?!? haha uuh nee nu niet meer. verder een lekker rustig dagje gehad. 's avonds hebben we lasagne gegeten want ik mocht kiezen en daarna nog taart op.

ik wilde eigenlijk een blog schrijven wanneer ik 100 dagen hier was maar door alle gekte hier is dat niet gelukt. maar goed nu zijn we al 106 dagen hier en over precies 6 manden ga ik mijn gezin al weer verlaten om samen met Anika onze reis te beginnen. gelukkig is dat niet het eerste waar ik naar uit hoef te kijken want over 2 maanden en 2 dagen (jaja hou je hart vast) zijn papa en mama hier!!! dat word dus 3 weken feest ook al moet ik de eerste week werken. daarna gaan we 2 weken met de camper op weg. en nog leuker samen kerst en oud en nieuw vieren! 

verder gaat het hier best goed. de pubers beginnen een beetje lastig te worden maar wat je zelf bent geweest weet je onder controle te krijgen dus we blijven doorgaan tot ze het door hebben. gelukkig is de vakantie hier alweer een week voorbij en heb ik overdags gewoon weer mijn rust. tenminste op dinsdag en donderdag dan wan maandag hebben we peutergym, woensdag story time en vrijdag gaan we nog altijd naar lollypop's. 

dat was het wel weer zn beetje. 

Groetjes!!

Reacties

Reacties

Geurie

Hoi mop
Wat fijn dat je het zo naar je zin heb.
Wat leuk dat je pa en ma komen.
Het is altijd leuk om te lezen wat je allemaal doet.
Wij missen jou wel een beetje hoor ?
Nou tot de volgende ronde ?

Wilma

Wij vonden het ook fijn dat je toch een.beetje aanwezig was op onze trouwerij..als je weer thuis ben dan heb je nog een hoop te zien..de trouwfilm en alle foto's...gaan we het samen nog een keer beleven??

Anne

Wat super leuk om op deze manier al je belevenissen mee te kunnen maken.
Geniet!

mama

Super dat lezen. Ook al weet ik het meeste al.

Marja

Reuze fijn dat je ons hier in Nederland op de hoogte houdt van al je belevenissen en dat je het zo naar je zin hebt. Geniet ervan en doe geweldige herinneringen op.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!