zon zee en strand!!

Weekje familie bezoek in Yamba!

Donderdag de tas in gepakt op vrijdag vroeg het bed uit te gaan en om 5 uur in de auto te zitten. Minimaal 10 uur in de auto en dat zonder pauzes gerekend. Om 7 uur hadden we pauze en ontbijt bij de MC Donalds geen idee waar maar goed toen kamen ze met het idee oom red skin te spelen. Elke keer als je een rode auto zag mocht je 1 iemand slaan en bij en gele auto mocht je stompen. Toen het vals spelen begon zijn we maar uno gaan doen tot ik een zere rug kreeg van het omgedraaid zitten. Toen ergens gestopt om te tanken en stoelenruil gedaan ik ging van midden naar voorin dus ik was allang blij dat ik nog steeds niet achterin hoefde haha. Veel naar buiten gekeken en bos gezien en spelletjes I spy with my little eye and it’s beginning with an… (ik zie ik zie wat jij niet ziet en het begint met de letter….) gespeeld tot aan salty dog waar we gingen lunchen. Na een mega grote beef burger was het toch echt zo ver dat ik achterin de auto moest en dat was een ramp alles was krap en ik zat letterlijk ik een hoek van 90 graden. Uiteindelijk toch nog even kunnen slapen tot aan de bug Banana waar we weer stoelenruil hebben gedaan en ik weer in het midden mocht zitten.

Rond 7 uur kwamen we dan eindelijk aan in Yamba en hebben we wat gegeten. Daarna ben ik door naar bed gegaan. Ik kan niet meer in dagen praten omdat ik simpelweg niet weet wat wanneer gebeurt is haha er was totaal geen ritme. Ik ben samen met E een aantal keer naar het strand geweest om over de golven te springen u hoor ik jullie denken, maar het is toch winter daar?? Jaa, maar het water was ongeveer net zo warm als bij jullie in de zomer en het was de hele week 25 to 30 graden. Zondag zijn we uit respect voor opa mee geweest naar de kerk. Wat niet een normale dienst was maar een grappige waarin kinderen goed betrokken worden maar er waren ook zeer serieuze momenten waar aandacht werd besteed voor de zieke of de gene die het moeilijk hebben. Verder heb ik veel genoten van de zon en het strand ik heb een aantal wandelingen gemaakt over de verschillende stranden en de rotsen. Ook zijn we nog een keer met zijn allen naar het strand geweest maar G vond het water eng en sprinten letterlijk zo hard als hij kon weer terug naar de trap om terug naar huis te rennen.

Mijn avond eten bestond deze week uit lasagne, hamburgers, friet, brood, kip met groente chips en BBQ vlees met salade en friet. En natuurlijk konden de toetjes zoals stroopwafelcake, appeltaart en ijs niet missen.

Woensdag ben ik samen met Anna naar een kleding winkeltje geweest en een ijsje gegeten (menn dat ijs is lekker daar) .en donderdag met zijn allee een ijsje gegeten en naar een ander strand geweest maar dat duurde ook niet lang aangezien G het op een gillen en krijsen zetten en bleef zeggen don’t like don’t like zelfs toen hij hoog en droog stond en Carl nog ik het water stond haha. Daarna weer naar huis gegaan. Vrijdag had opa een afspraak in Lismore dus we gingen met zijn alle mee en terwijl opa naar zijn afspraak was gingen wij het winkelcentrum in. Eerst lekkere sushi op en daarna rondjes lopen in de Big-W dat ik een soort van V&D Hema achtig iets. Daarna nog een rondje in het winkelcentrum gelopen en nog een keer sushi op en toen weer naar huis.

Gepakt en gezakt gingen we zaterdag ochtend om kwart voor 6 weer de auto in voor de terug weg. Om 8 uur ontbeten bij de Mc Donalds en daarna richting de hondenboerderij. De boerderij lag zo afgelegen dat we over een stof hobbel de bobbel weggetje moesten en dat heb ik geweten want G werd zo hard door elkaar geschud dat hij de hele boel onder spuugden en ik zat er naast dus ik mocht het opruimen. Aangekomen bij de boerderij eerst G maar verschoond en omgekleed en daarna naar de honden gekeken. Terug in de auto over het hobbel de bobbel weggetje hadden ze een discussie want Carl wilde nu toch wel 2 puppy’s dat was best grappig. Eenmaal terug op de grote weg heb ik nog even geslapen en toen begon iedereen naar eten te vragen en aangezien ik in het middel zat was ik het doorgeef luik. Om 2 uur eindelijk geluncht bij hungry jack’s wat dus mega veel op de Mc Donalds lijkt. Heb ik uiteindelijk 2 cheeseburgers op aangezien E hem niet hoefde en heb ik ook nog G zijn kipnuggets op (jaa ik had honger). Terug de auto in en ik mocht voorin dus dat werd weer uit het raam staren en van binnen vloeken naar stomme mensen die niet kunnen rijden. Eenmaal in Sydney stond er een vrachtwagen van Aldi stil voor een stoplicht op de middelste baan want ja hij had pech hahaha dus het enige wat ik te horen kreeg van G was look stuck truck. Ergens buiten Sydney nog een keer stoelen ruil gedaan en ik mocht gelukkig weer terug naar het midden. Maar daar was ik uiteindelijk alsnog niet blij mee want toen we anderhalf uur van huis waren dacht G laat ik alles wat ik vandaag gegeten en gedronken heb er nog een keer uit gooien dus ik mocht het weer opruimen want ik zat er naast. Jammer genoeg was het deze keer 3x zo erg als de eerste keer dus de rest van de rit met de ramen open gereden en ik kan je vertellen dat was koud. Eindelijk thuis terug in de kou gauw de stoel schoon gemaakt gedoucht en door naar bed.

Dat was mijn weekje Yamba ontzettend leuk en lekker warm tot we terug in de auto gingen en alles een ramp werd haha.

tot de volgende ronde!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!